De Deal

Transities
De ‘wereld van de dienstverleners’ verandert voortdurend. Het marktvolume daalt en wet- en regelgeving verandert, waaronder de beloningsmodellen. Steeds vaker gebruiken consumenten het internet. Banken en verzekeraars spelen daarop in met direct sales.
Voor elke ondernemer, van advocaat tot product-leverancier, is het nu zaak continu met de klant mee te denken en de meest optimale werkwijzen te vinden.

Nieuwe koersen
Op eigen kracht een nieuwe koers vinden kan lastig zijn. Hoe ga je om met klanten, die deels het vertrouwen in de branche kunnen hebben verloren omdat zij naar hun indruk in het verleden niet optimaal zijn geïnformeerd en geadviseerd?
Hoe richt je je bureau /bedrijf zo in dat het past bij hoe je wilt werken, echt toegevoegde waarde heeft voor jouw klanten en ook nog een eerlijke boterham oplevert?
Hoe vorm je het sterkste team met je medewerkers en collega’s?

De Deal
Voor ‘niet klant- en teamgericht’ handelen is geen ruimte meer. Transparantie, interactie en identiteit zijn nu kernwoorden. De branches zijn op zoek naar een nieuwe ethiek.
De sectoren hebben beterschap beloofd, maar het is aan jou als financieel dienstverlener / ondernemer om zelf uit te vinden wat dat betekent.

Maatwerk
Vraag middels de contactpagina welke mogelijkheden er zijn voor maatwerk van het DEAL-cursus- en -trainingsmateriaal.

Klik hier als je ‘De DEAL’ ook mogelijk wil maken voor ‘vrijwilligers en organisaties’ die met meer ’team-kracht’ het leven met anderen willen blijven delen.